wipe out

Haha såg ni Wipe Out idag på 5an kl 20.00? Gud så sjukt det var! Men riktigt kul och man fick sig några goda skratt, speciellt när en 65 årig gubbe kommer in där och ska springa den supersvåra hinderbanan och säger att han tränar varje dag haha nawe.
Såg ut att göra ont också och det var ju en kille som skadade sig, tror han bröt armen? Såg ut så men man fick inte veta.
Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på Morgan Pålsson filmen, behöver något att skratta åt min kväll har inte varit full av många skratt precis.. (förutom Wipe out då men det är inte det jag syftar på)
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; tack så mycket! :)

fin blogg du har!

2009-03-09 @ 06:40:04
URL: http://feliciahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Tilda

Gud, jag höll på att kissa på mig. Verkligen! Riktigt roligt va det:P

Tack igen för att du hjälpte mig med bloggen:)<3

2009-03-09 @ 10:41:02
URL: http://tildapolits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0