vill man vara fin får man lida pin

Har inte kunnat skriva på hela kvällen igår. Klockan 10 i 7 tog jag bussen till Erik, köpte en bukett tulpaner till Tilda påvägen för att hon somsagt fyllde 15 år :) Hemma hos Erik åt vi god mat och tårta och kollade på rally brudar. Vi satte på filmen klockan 5 i 9 och min sista buss gick halv 10 så jag sov hos Erik, mysigt.
Han hade sovmorgon idag så blev väckt av Sofia Eriks mamma vid 20 i 7 sen duschade jag och åt frukost med henne och Tilda. Sen blev jag körd hem och bytte bil till mammas som körde mig till Bjärred där jag tog bussen till skolan. Kom lite sent men med tanke på att vår mattelärare är som hon är så brydde hon inte sig haha.
I skolan åkte vi skridskor på idrottslektionen men jag hann tyvärr inte ta med min kamra så Sofie ska nog skicka bilderna sen. Kom hem vid lite över 4 och åt. Nu sitter jag och väntar på mamma, hon ska färga mitt hår. Blonda slingor blir det, ska ha en sån hätta på mig och jag är riktigt ömhårad så det kommer nog komma några tårar, men vill man vara fin får man lida pin eller hur?
Lägger in en bild sen på hur snygg jag kommer vara med hättan på ;) Måste säga att jag har beställt den blåa klänningen på Nelly.com nu och jag är överlycklig! Lägger in bild på den också senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0