Vill bara glömma...

Vill bara glömma gårkvällen, ni behöver därför inte fråga vad som har hänt..
Nu sitter jag framför tv;n och äter gröt och tittar på Vakna med The voice. Idag skulle vi igentligen börjat klockan kvart i 10 men vi ska träffa klassen på centralen kvart över 10 så istället för att ta bussen kvart i 9 tar jag den halv 10. Skönt! För en gångskull sitter jag här i soffan och äter frukost i bara min sov t-shirt och osminkad. Om en kvart ska jag gå upp och göra mig iordning och sen sticker jag till bussen. Får se vad som händer idag efter skolan.
Kan säga grattis till Eriks lillasyster Tilda: http://tildapolits.blogg.se som fyller år idag, grattis!
Hörs senare, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0