Vezzano bag

Jag mår riktigt dåligt just nu och ska därför lägga mig redan nu klockan 22:00. Slutade "skolan" halv 3 idag och tog bussen hem med Sofie som skulle till Filip halv 4. När jag kom hem åt jag och tittade på ballar av stål, så sjukt det är haha. Vid 7 tiden åkte jag, pappa, Linus och Ida ner till center syd för att hitta en billig svart t-shirt till mig som jag kan trycka på.
När vi hade hittat den så sa jag att jag bara snabbt skulle in i väskaffären och titta på vezzano väskorna, har gått och tittat på en av modellerna i ett halvår som kostar 399:- och skulle därför springa in och titta vad den mindre modellen kostade. Men när jag kommer in i väskaffären så har dom satt "min modell" på rea för 199:- så då köpte jag den direkt! Eller pappa betalade sålänge eftersom jag får studiebidraget nästa vecka. När vi kom hem tittade vi på ballar av stål, andra gången för mig men jag ville se på det med pappa och syskonen.
Dagarna går riktigt segt denna veckan och det gillas inte alls, jag vill bara att det ska bli söndag så Erik kommer hem! Får försöka göra massa kul saker på kvällarna när jag är hemma från skolan för att få tiden att gå snabbare. Imorgon ska nog jag och pappa åka in till Landskorna, till min kusins affär för att låna hem rullar med tapeter till min vägg. Har typ 3345 stycken favoriter så måste bestämma mig. Nu ska jag sova för huvudet spränger riktigt mycket och ögonen går i kors. Hörs imorgon då vi ska trycka våra tröjor och koppar i skolan :)
Godnatt!

(ursäkta min obäddade säng på bilden)

Väska från accent - 199:- (ord. pris - 399:- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0