världens bästa pojkvän

Har precis kommit hem från Erik. Han är den bästa pojkvännen man kan ha! Älskar att vara i hans närhet, på fredag fyller han år och åker även till Österrike i 1 vecka. Inte jättelänge men tillräckligt länge för att jag ska sakna honom <3
Igår kom jag till Erik vid lite över 5, hjälpte till att tända ljus i huset och sen kom hans släkt. Vi åt jätte god mat och tittade på melodifestivalen, jag hejade mest på Måns men tyckte att någon av Måns, EMD eller Alcazar skulle gått vidare. Sålänge inte Caroline gick vidare var jag glad, jag gillar inte la voix som vann men den kan kanske ha bra chans så nu får vi hålla tummarna för Marlena och hoppas att Sverige vinner. Tror Erik skulle skicka bilderna från igår sen så då får ni dom :)
Nu sitter jag och kollar på Huset fullt. Ska snart hoppa in i duschen eftersom mitt hår luktar sirap. Haha åt brunch till frukost hos Erik imorse och hade sirap på pannkakorna, tror ni inte jag lyckas få det i håret och sen på halsen så allt hår klibbar fast? Ikväll händer inget speciellt, ska bara vara hemma och titta på TV. Tråkigt tycker jag för jag blir bara rastlös och vill göra något. Men nu ska jag kolla vidare på filmen, vi hörs senare!

I'm gonna love you untill the day I die <3
Min Erik! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0