SNE=bäst

(SNE= Sofie, Nathalie och Emma, för er som inte vet)
Har nästan precis kommit hem från Lomma och från Emma där jag var med Sofie. Vi hade riktigt kul som vi alltid har! Tog bussen till Lomma vid kvart över 4 sen gick vi och handlade saker som behövdes till maten, chips och läsk. Sen gick vi hem till Emma och gjorde hemlagad pizza, gott! Ikväll har vi kollat på let´s dance, vad tyckte ni om att Elisabeth åkte ut? Jag tyckte att det var bra, hejar klart på Morgan, eller vad säger ni?
Vi har även härmat Sebastian Dawkins från farmen idag ni vet han "Det är min stol!!" har ni inte sett det innan så kan ni kolla på det här: http://www.youtube.com/watch?v=NA_uIm_a8w8
Gud som vi skrattade åt den och det roliga är att jag kan härma hans röst haha. Pappa och Sofies mamma skulle hämta oss vid halv 12 vid busstationen så jag och Sofie gick från Emma vid 20 över 11. Läskigt för det var riktigt dimmigt. Skönt iallafall att snön är borta igen, nu tycker jag att det kan bli vår!
Ska kolla lite tv nu och sen sova, är riktigt trött! Vi hörs imorgon, godnatt.
(Bilderna från ikväll får ni imorgon, min kamra är där nere och jag är för trött för att koppla in den i datan nu)

Erkänn att man blir sugen på sommar när man ser
denna bilden? Dock är den tagen den 2e november
2007 då min mamma och pappa gifte sig i Malmö
denna dagen var även min mammas 40 års dag <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha...nu är det sluuuut nattiiih;) hahahahahahaahahahahah! älskar dig<3<3<3

2009-03-14 @ 15:06:09
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0