skit

Mår fortfarande sådär sen igår, gud vad jag hatar att bråka men när jag väl gör det så skriker jag mig hes och bölar som en idiot. Kanske ska ringa till pappa och säga förlåt? För er som har missat det så hade jag ett rejält bråk med min pappa igår och har sagt att jag ska säga upp kontakten totalt med han när jag flyttar. Pratade inte med han på hela kvällen igår.
Nu har jag precis ätit frukost framför reprisen på ett gamalt top model. Funderar på att cykla ner till skogen och springa slingan? Först tänkte jag starta moppen men varför inte cykla och få lite extra motion ;) haha.
Jaja får skriva mer sen, nu är jag rastlös och lyssnar på speedad musik så måste göra något!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0