mysig dag!

Har varit med Erik hela dagen idag och därför har det varit dålig uppdatering som jag skrev i förra inlägget. Älskling kom till mig vid 10 tiden. Vi hade mysigt, spelade bandy med pappa, linus och ida. Fast det gick betydligt bättre för Erik när jag gick ur hans lag eftersom jag bara sprang och fuskade istället för att satsa på att göra mål (=hålla fast pappa och linus med min klubba t.ex.) Sen låg vi och "solade" på studsmattan så nu är den invigd för detta året! Riktiga vår/sommar känslor har jag haft idag. Vid 2 tiden gick jag och Erik till Filip där även Sofie var. Vi drog med dom ner till lödde å för att vi tyckte dom skulle gå ut och få lite luft istället för att bara ligga inne i det fina vädret haha.
Vid halv 6 körde pappa mig och Erik hem till honom där vi åt, var ute och gick, tittade på deras bilder/film från österrike och på wipeout. Äntligen vann sverige!
Fick en present av älskling idag, J.Lo parfymen sunkissed. Tror Erik är en liten tankeläsare för det var bara ca 2 veckor sen jag gick och luktade på den parfymen och var sugen att köpa den.
Nu ska jag läsa igenom ca 25 sidor i karaktären som vi har prov i på onsdag sen ska jag sova.
Imorgon går vi från 8.45- ca 11 för sen ska vi åka in till Malmö med klassen och gå runt där. Skönare än att sitta instängd på lektioner iallafall!
Hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0