Mys med Erik

Har varit hemma hos min älskling ikväll. Kom dit vid 6 tiden och åkte hem vid 9. Men på fredag kommer han hit och sover här, bra för annars hade min fredag bara blivit till att ligga i soffan imed att det inte blev något med Emma och Sofie. På lördag ska jag med han och hans familj till eriks mormor för att hon ska firas och sen sover jag där. Och på måndag skulle nog Erik sova här eller fall jag sover hos han (vi är lediga måndag och tisdag) Så det blir massa mys med älskling och det gillas! <3
Hemma hos Erik idag bakade vi chokladbullar, vi var bäst på det ju! Och gissa vem som tvunget skulle rulla en "snigel" eller även kallad bajskorv hahaha, men jag går barn och fritid så det får jag skylla på! Haha.
Sen kollade vi på Beck - Ikonmannen tror jag den hette? Och åt ostkaka med grädde och sylt. Gottgott!
Nu ligger jag i min mysiga säng och försöker fixa lite med min blogg, har ändrat färg på bakgrund och kategorier ute i vänster sida som ni kanske ser, vad tycks? Bättre än det vita tycker jag, kul med lite ändringar.
Väckarklockan står på 20 i 8 istället för 20 i 6 vilket betyder 2 timmars längre sömn imorgon och att jag även kan ligga och fixa med bloggen lite längre nu än vad jag annars skulle kunna göra.

Men nu har jag inte mycket mer att skriva, hörs imorgon!
Massa kärlek till er och extra mycket kärlek till min Erik Polits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0