Massa kärlek till BF1C

Idag är jag speedad och har otroligt lätt för att hamna i gapflabb (det blir synd om erik fall jag ska till han ikväll) haha och det är tack vare min underbara klass! Seriöst jag älskar min klass, har aldrig skrattat så mycket som vi har gjort tillsamms. Kommer sakna den när vi bytar i 2an men jag får iallafall med mig mina 2 favoriter Sofie och Emma till min klass.
Iallfall idag fyllde Simon år och hela klassen skulle sjunga för han. Vi sjöng ja må han leva och fortsatte på dom andra verserna "då ska han skjutas" När vi kom till "då ska han hängas" så slutade alla sjunga och jag var helt ensam och sjöng "på en käpp bak och fram!" hahah hela klassen började gapflabba och även jag. Det ska vara på en häst men det visste inte jag. Men min lärare sa bara "Bra Nathalie att du tar tonerna"
Efter skolan idag hoppade jag emma och sofie av på centralen med björn och oskar för dom skulle handla godis. När dom hade gått träffade vi Karin så vi gick till BK och åt. Sen tog jag bussen hem.
Nu ska jag läsa igenom min engelska sen ska jag åka hem till min lilla älskling, ska gå och ringa han nu.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0