lura med lillebror?

Ska till Erik ikväll och fira han och hans lillasyster Tilda. Men Erik får inte sin present förräns på fredag då han fyller år.  Ska gå och göra mig iordning nu, klockan 2 på förmiddagen? Svar: Ja. Har inte haft ork att klä på mig och göra mig iordning innan idag.
När jag har klätt på mig ska jag cykla ner till Center Syd och köpa ett par strumbyxor och en present till Tilda, men Linus vägrar att följa med och jag vill inte åka ner själv så ska lura med han. Får köpa en klass eller en fika till honom där nere så kanske han går med på det. Hinner nog slänga in ett inlägg sen innan jag åker till älskling och sover där inatt.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0