lugn dag

Halloj bloggen!
Idag har det faktiskt varit en lugn dag, hyfsat iallafall. Började skolan kvart i 9 med matte men där gjorde ingen så mycket eftersom läraren är som hon är. Sen skulle vi ha svenska men den var inställd så vi hade lunch från 10 över 10  till halv 1. Åt mat och sen bussluffade jag, Emma och Sofie, dom andra tjejerna följde inte med. Det har blivit en tradition för oss när vi har håltimmar. När jag kom hem åt jag snabbt sen åkte mamma, pappa, jag och Linus till min kusin Mattias färgaffär i Landskrona och kollade på tapeter till mitt rum. Hittade många fina men vi hann bara vara där i 10 minuter innan dom stängde så vi får åka tillbaks på lördag tror jag det blir.
Ikväll har jag inte gjort mycket. Är faktiskt stolt över mig själv att jag började plugga engelskan i lördes för nu kan jag alla glosor och slipper vrålplugga imorgon kväll som vissa gör. Istället kan jag läsa igenom det 1 eller 2 gånger när jag kommer hem från skolan och sen på kvällen ska jag åka till min lilla älskling och mysa.
Nu orkar jag inte skriva mer för ögonen känns tunga. Måste bara berätta att jag var nyttig imorse: åt havregrynsgröt! duktigt av mig och jag var mätt länge så det får jag göra imorgon också.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0