Jag dör!

Fy vad dåligt jag mår just nu! Näsan rinner, halsen är krasslig, huvudet värker, mensvärk, fryser, hostar.. Ja ska jag fortsätta? En sak till, jag tror jag har feber. Haha gud vad jag klagar men livet skulle faktiskt kunna varit bättre nu. Och inget blir ju bättre när inte Erik är hemma. Saknar honom lite mycket nu asså :( Går runt och sjunger "i'm so lonely I have nobody for my ooooone!" dagarna långa.
Hur har er dag varit? Min har varit bra, gick bara 10.00-13.50 idag skönt! Har temavecka och jag har serieteckning & tryck. När vi har gjort en serie ska vi igentligen göra ett mönster på en kaffekopp men tjejerna i min klass (dom som är i min grupp) vill trycka på tröjor istället. Då kom jag med det bra förslaget att vi kan göra händer på brösten, det ville dom och sen kom Fanny på att vi ska skriva BF1C på ryggen. Så nu ska jag bara hitta en svart T-shirt som jag kan trycka på. Ni får såklart se bild på tröjan när den är gjord ;) Så skön denna veckan kommer att vara, ska ha tema hela veckan vilket betyder: NO LEKTIONER! jeij! Och jättesköna tider, börjar 10 hela veckan utom på onsdag då vi börjar 9.

Föresten, är det någon som vet hur man ändrar färg på texten ute i menyn till höger? Jag vill ha den spalten vit men imed att texten också är vit så syns den inte fall jag ändrar spalten. Har letat som ett djur men det går verkligen inte! Ni får hjälpa mig. Nu ska jag kolla AFH, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

du kan alltid kika in på designadinblogg.se, där har jag hittat allt jag behöver för att göra min design. Hoppas att de går bra för dej :)

2009-03-23 @ 17:40:10
URL: http://gabriellsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0