jag älskar Erik Polits!

Blev inte fler inlägg igår. Kollade på Morgan Pålsson filmen, sen gjorde jag mig iordning och efter det kom min lilla älskling. Vi åt mat och sen kollade vi på sällskapsresan-hälsoresan, nu har jag sett alla 5 filmerna! haha. Sen gick vi och la oss.
Idag åt vi frukost framför Wipeout, Erik är så smart som dricker samtidigt som han börjar gapskratta ;) haha.
Till lunch lagade vi "vår lunch", stekte räkor med annans och lite sånt. riktigt gott! Erik åkte hem vid 3tiden för en timme sen och nu sitter jag i soffan och kollar på Tyra Banks show, snart är det topmodel.
Ikväll blir det cocosnöt-hårinpackning i håret! Funderar på att slinga det lite blondare så ska nog göra det nästa vecka efter att jag har köpt min jeans. Nu har jag inte mycket mer att skriva och jag vill kolla klart på Tyra Banks.
Hörs sen!

Saknar sommaren och att tälta med älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Tilda

N-E-J vad ni är små !! :P

2009-03-16 @ 15:26:32
URL: http://tildapolits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0