hos farmor och farfar

Nu sitter vi hemma hos farmor och farfar. Har ätit massa bullar med 10000 olika pålägg till, gott! Men jag har något problem med min mage, varje gång jag äter så mår jag jätte illa precis som jag måste kräkas också får jag kramp/värk vid revbenen. Så nu ska jag börja skriva mat-dagbok i någon dag för sen ska vi in till doktorn och kolla upp det fall det fortsätter, har hållt på såhär i några dagar :(
Gjorde en tabbe idag, åt frukost vid TV;n eftersom jag hade sovmorgon men hade bara tagit på mig min tröja och ett par strumpor eftersom mina jeans var super tighta och jag ville sitta skönt i soffan när jag åt. Råkade dra ut tiden lite för mycket framför Vakna med The Voice så jag var tvungen att plocka undan maten snabbt och gå och ta på jackan. När jag är klar och påklädd med jacka kollar jag mig en sista gång i spegeln och blir chockad när jag ser att jag står i bara trosor och uggs? hahaha hade glömt att jag inte hade tagit på mig jeans.
Skulle igentligen ta med kamran till skolan och ta några bilder till min nya kategori "skola" men jag hann inte springa upp och hämta kamran så får ta med den imorgon istället.
Idag fick vi sluta tidigare så jag och sofie hoppade av på botulfsplatsen klockan 3 och gick in på Gina Tricot. Sen gick vi till centralen och Erik hade smsat att han skulle sluta 10 över 3 så jag satt och väntade där på han men Amanda. När hon hoppade på sin buss halv 4 smsade jag Erik och frågade var han var och då hade han skrivit fel och sluta 15:45 istället. 10 över 4 kom han äntligen till mig och då hade jag suttit där en timme, var tvungen att gå till Espresso House en stund innan han kom och köpa en chokladbulle och en varm choklad att värma mig med eftersom jag inte hade några vantar så nu är mina fingrar förfrusna.

Här är några bilder jag hittade på datan, enjoy ;)

När vi firade farmor

Mitt hår är långt men tycker det kan växa lite till?

Såhär fick vi se ut när vi skulle åka skridskor i Småland
i -13 grader


Skriver mer när jag kommer hem igen! ♥

Kommentarer
Postat av: JOANNA

tack snälla!

bakgrundsfärgen på din blogg är riktigt fin:)

2009-03-04 @ 21:44:24
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0