Erik är mitt allt ♥

Jag har ingen inspiration vad mina rubriker ska heta på alla inlägg. Ibland är det jättelätt att skriva blogginlägg och man kan skriva flera rader men jag kommer aldrig på någon bra rubrik.
Iallafall skolan var väl bra. Efter skolan tog jag stadsbussen in till centralen där min lilla älskling satt och väntade sen tog vi bussen hem till mig. Sån tur vi hade, precis när jag hade kommit till centralen kom vår buss så vi missade inte den. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, väntade på att maten skulle bli klar och hade mysigt. Sen åt vi. Vid halv 9 tiden åkte Erik hem för han skulle packa lite eftersom dom åker till österrike på fredag. Gissa hur mycket jag kommer sakna Erik! Har fått hans långärmade tröja som luktar han som jag ska leva med nu denna veckan han är borta haha. Men imorgon efter skolan ska jag ju hem till Erik och sova där eftersom vi ska fira han på fredagen då han fyller år.
Jag kommer känna mig helt tom och ledsen inombords när Erik inte är i Sverige. Han är liksom som min andra halva, jag är inte hel ifall inte han är nära mig. Han är allt jag har. Vi har 20 månader nästa månad tänk, bara 4 månader sen är det 2 år sen vi blev tillsammans det är helt sjukt vad tiden har gått fort! Erik har blivit som en självklarhet i mitt liv som ska och måste finnas där. Lämnar han mig så kommer mitt liv bli som en mardröm som man inte kan vakna upp ur. Nej vill inte tänka tanken på att det ska ta slut mellan mig och Erik för det ska det inte! Aldrig nånsin, det ska alltid vara han & jag, alltid alltid alltid!<3
Nu ska jag titta lite i min tidning och sen sova. Får se ifall jag hinner blogga imorgon annars hörs vi på fredag. Sovgott!

Bilden är från vår 1års dag, vi hade picknick i min
trädgård, riktigt mysigt!
(bara jag som tycker att vi ser "tilltryckta" ut
på bilden? haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0