Entré

Blev inget mer inlägg igårkväll, somnade i soffan till nyheterna när jag väntade på att lets dance skulle börja igen.
Iallafall efter skolan igår åkte jag in till malmö med Sofie och Emma. Vi åt på BK och sen gick vi in på Entré, gud så stort! Fast man hann inte gå in i hälften av affärerna för det var övermycket folk så man följde typ bara med "strömmen". Köpe iallafall en kedja och ett smycke till det (halsband) + ett par örhänge som jag fick gratis för det var "ta 3 betala för 2" Bilder kommer på det när jag har städat mitt rum.
Vid 5 åkte Emma hem för hon mådde inte så bra men jag och Sofie stannade kvar och skulle se Kevin Borg som skulle komma dit. När vi väntar så hade dom modevisning och Carolina Gynning var även där. Ska be Sofie skicka några bilder för jag glömde min kamra men ni kan kolla in bilderna på Sofies blogg sålänge.
Sofie och jag tog bussen in till Lund klockan 7 och sen hämtade pappa mig i Bjärred. Somnade rätt snabbt eftersom jag varit uppe sen 6 imorse när vi skulle sjunga för Erik. Hoppas dom har det bra i Österrike.
Nu ska jag städa mitt rum, duscha och sen lägga in bilder. Funderar på att fixa min header så kanske gör det också, håll utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0