doktorn

Sån tur jag hade, jag missade såklart min buss till lödde eftersom jag missade stadsbussen men det kom en buss 20 minuter senare så jag kom ändå i tid till doktorn! Undertiden jag väntade på bussen i lund gick jag till BK i den underbara solen och köpte en "b'cool" glass. Strawberry & cheescake tror jag den hette, var den enda dom hade. Gud vilken sommarkänsla man fick när man åt den och kände jordgubbssmaken!
Hos doktorn gick det sådär, eller bättre än förväntat men ändå inte bra. Jag var där i 2 timmar HELT själv, snacka om tråkigt för jag hade ingen att prata med i väntrummet. Dom testade alla möjliga tester på mig eftersom jag har så ont i lungorna, t.o.m EKG sån till hjärtat. Hade som tur var ingen lunginflammation men hade infektion i kroppen så har fått någon pensilin som ska lösas upp i vatten och drickas, riktigt äcklig! Sen tyckte hon jag blåste dåligt i en mätare till dom som har astma så ska dit igen på påsklovet :(

Nu har jag precis ätit våfflor och försökte ringa Erik för typ 10 minuter sen. Men han svarade inte så kunde passa på att höra hans röst på hans telefonsvarare istället haha. Mår inte alls bra nu, kallsvettas och är kritvit i huvudet enligt ida. Men får se fall jag går imorgon vi går bara från 10-13 och vi ska ha utställning på dom sakerna vi gjort denna veckan. På tal om temaveckan min tröja är klar och fotad till er, varsågoda:

Framifrån: (tröjan är en t-shirt, har tunika under det är den som är de längre ärmarna)


Bakifrån:

Jag står helt konsigt jag vet, tröjan är "kladdig" typ som strecket ovanför BF1C
det är färgen som kommit utanför. Men det ska jag tvätta bort sen.
Jag får klippa av mitt hår för det är förlångt så BF1C syns inte haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha dem e coooolast;) det e bara vi som har sånna:D<3<3<3

2009-03-26 @ 19:38:20
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0