dålig uppdatering

Förlåt för att jag har varit seg med uppdatering här på bloggen men åkte till älskling igår vid 5 tiden och sen var vi på kalas hos hans mormor för att hon fyllde år. Erik och Tildas moster Anna var även här nere med sina 2 hundar, dom bor igentligen utanför Stockholm och har inte träffat henne sen förra sommaren så det var kul att träffa henne igen. Såg ni melodifestivalen, vad tyckte ni? Själv tyckte jag att Star Pilots lätt skulle vunnit över Caroline Af Ugglas i duellen mellan dom 2. Men det finns väl folk som gillar Caroline Af Ugglas också och det kan man inte göra något åt, ingen skitsak att bli sur över.
Nu har jag sett alla sällskaps resorna utom den sista så snart är jag svensk haha, så mycket skit jag har fått för det för att jag aldrig har sett dom.
Nu har jag precis kommit hem från Erik, hjälpte även hans lillasyster Tilda med sin header till bloggen. Kolla in den här: http://tildapolits.blogg.se 
Har lånat 3 filmer av Erik så ska väl se på dom ikväll och klockan 20.00 på 5an så börjar även det nya programmet Wipe Out så ska titta på det också. Tycker det verkar kul med den svåra hinderbanan och folk som gör bort sig haha.
Vi är både lediga imorgon och på tisdag så imorgon kommer älskling hit och sover här. Nu har jag inte mycket mer att skriva, ni kan få några bilder från förra sommaren när jag var med Erik och hans familj i Stockholm och bodde hos mosterAnna. Fast jag ser hemsk och liten ut på alla så ni får inte skratta ;)
(Tryck på bilderna för att få dom stora)

Vi gick och gick och gick denna dagen, vi åkte in till Stockholm och gick i affärer. Vem tror ni inte har på sig nya skor och får skoskav + 5 blåsor på fötterna om inte Nathalie? ;) haha. Så jag och Erik gick till kungsträdgården och satte oss och badade fötterna i dammen.
 Pepz, Annas valp som var med igår. Gud så stor han har blivit!
 Eriks mamma Sofia och Tilda, vi åkte ut till restaurang J på kvällen efter en dag i Stockholm :)
 Får avsluta med en bild på mig och Erik, hahaha nawe så små vi ser ut ;)

Skriver senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0