anfall

Skriver bara ett kort inlägg nu för jag mår skit.
Åkte till skopunkten vid kvart över 4 och köpte mina tygskor med Ida. När vi kom hem ringde pappa och sa att vi skulle klä på oss för att vi skulle åka till Frida i Lomma. Kul har inte träffat henne på överlänge så vi hade mycket att prata om.
När vi skulle åka hem fick jag ett "anfall" i magen på höger sida. Där sitter blindtarmen så får hoppas det inte blir någon operation men det tror jag inte för det är bättre nu. Men när jag skulle gå av bilen för att gå in i huset så kunde jag inte sträcka på ryggen för det gjorde så sjukt ont i magen! Nu ligger jag i sängen med en värmekudde och myser. Ska sätta på tvn och somna nu.
Bild på skorna kommer imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0