älsklings röst är det enda jag vill höra just nu!

Pratade med Erik för en 1 timme sen. Så mysigt det var att höra hans röst, har inte hört den sen i fredes. Men nu saknar jag bara honom ännu mer :( Det är som Erik sa "nu när jag har varit borta från dig ett tag så märker jag att det går inte!" och så är det för mig med. Man märker hur mycket man älskar en person när man inte träffar den på en längre tid och som det är nu vill jag inte ha det, jag vill alltid ha Erik hos mig! Jag satt och grät i telefonen när jag pratade med Erik. I 6 minuter pratade vi och under dom 6 minuterna fick han mig att känna att jag är verkligen älskad, så fina ord han sa <3 Hoppas verkligen vi hinner träffas på söndag!

Var i min kusins affär med tapeter innan idag med pappa och har lånat hem en stoooor bok och 2 rullar så nu ska jag bestämma mig! Fast tror jag redan har gjort det? Kan lägga ut bilder på dom imorgon.
Imorgon har jag fått tid hos doktorn klockan 11, så håll tummarna för mig då att det inte är lunginflammation! Måste ta bussen kvart i 8 imorgon fastän vi börjar 10. Sofie och jag ska på ESKO möte. Fråga mig inte vad det står för? Haha något med skydds/säkerhet eller nåt kanske? Är bara där för att Madde som skulle gått med Sofie inte var där den dagen och det är ju ett stort plus att man slipper lite av lektionerna utan att få frånvaro också eller hur? :)
Ska titta lite på tv med pappa nu, hörs kanske innan jag lägger mig annars hörs vi imorgon!
PUSS

Här har ni bilderna på min halvfärdiga tröja och min kopp som blev klar idag:

<--- Sofies kopp.                                                   Min kopp---->


Erkänn att dom e lite tuffiga? ;) haha. Fast texten fattas och ska göras imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0