090331.

Mina vänner är sjuka!

Fast jag älskar dom ändå :) haha. Idag var det skola mellan 8.20-14.15. Tog bussen till Lomma efter skolan med Emma och Sofie för att Emma skulle hämta pengar hemma hos sig. Fick se hennes underbart söta hundvalp som hon har pratat så mycket om också. Sjukt söt! Sen tog vi bussen till Center Syd. Har hängt undan en jacka som jag nog ska köpa senare ikväll. Gud som vi skrattade på busshållsplatsen och på bussen, kramp i magen. Nu ska jag plugga och ikväll är det den rätte för Rosing, final! En kille på 19 och en på 22 år vad är Linda igentligen 35?
Anledningen att jag inte skrev igår var för att jag somnade i soffan till ballar av stål. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0