090330.

Hej!

Idag har vi varit i malmö med klassen nästan hela dagen. Hade bara matte och en halv svenska lektion på morgonen sen åkte vi buss in. Vi gick runt typ 100 mil och jag har riktigt ont i mina fötter nu! Tog massa fina bilder vid västra hamnen också :)
Nu sitter jag här i soffan och "degar". Har precis ätit pannkakor med chokladglass sån tjockis jag är men fick unna mig det idag för om en liten stund ska jag och mamma ut och gå stavgång! Sen ska läxböckerna fram, tyvärr är inte på plugg-humör idag men säg någon som är det? Ska lägga mig tidigt idag för jag känner redan att mina ögon går i kors. Men ska titta på ballar av stål ikväll så jag har något kul att se framimot. Här får ni några bilder från idag (har inte fått alla själv än, Sofie skickar över dom på msn)
Vi hörs senare!

Förlåt ni får bara en bild nu, känner att jag måste läsa lite till
provet innan jag och mamma går. Ni får fler bilder sen!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar den bilden:D<3<3<3

2009-03-30 @ 22:08:32
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0