090322.

Hej bloggen!

Idag vaknade jag vid 10 tiden och gick ner för att äta bullar till frukost med familjen. Vid 11 tiden körde jag och pappa Linus till Lomma för att lämna han hos en kompis och sen körde vi vidare till Entré i malmö. Köpte ingenting men har kollat in lite saker som ska inhandlas när studiebidraget kommer.
Nu är det bara jag, Ida och hennes kompis hemma. När Idas kompis åker hem vid 4 ska Ida och jag cykla ner till skopunkten och köpa 1 par skor var. Ska äntligen få mina efterlängtade tygskor! Är så trött på att gå runt med uggs.

Ikväll är det wipeout, kulkul! Men nu ska jag äta min chokladbulle och dricka fanta och vänta på att klockan ska bli 4 ;) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0