090320=eriks födelsedag

Hej igen. Nu har jag fått tag på en data som fungerade, dom vanliga datorerna som vi brukar sitta vid är konstiga. Sitter ensam instängd i ett litet litet rum, känner mig mobbad haha. Lyssnar på Mando diao - dance with somebody. Sofie har smsat att hon kommer vid kvart över 9 till skolan så behöver sysselsätta mig själv i 45 minuter till sen har jag någon jag kan prata med. Efter skolan idag tror jag att jag, Emma och Sofie ska ta bussen in till Malmö till det nya köpcentret "entre". Sugen på att se hur det ser ut men Erik läste i tidningen imorse att det var någon som hade förts till sjukhuset igår efter att ha varit på entre och fått en pleksiglas-skiva i huvudet, läskigt.
Vad ska ni hitta på i helgen då? Själv ska jag nog bara vara hemma, vi ska ha gäster imorgon får se ifall jag är hemma eller fall jag åker nånstans. Har bara 2 lektioner idag, först fritidskunskap och sen datakunskap så då hinner jag nog blogga lite till. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0