R.I.P king of pop

Michael Jackson dog inatt, hjärtstillestånd. R.I.P.
Jag och pappa fick det som en chock när vi satte på tv;n imorse. Idag åkte vi till Kristianstad för att jobba men när vi kom dit så fanns det ingen plats till hoppborgen för att hon glömt att markera ut parkeringarna den skulle stå på så vi fick åka hem vid 11 idag. Får jobba där på onsdag istället. När jag och pappa kom hem åkte vi till BK för att äta med resten av familjen och sen följde han med mig in på rean på Gina Tricot.  Blev en del hemköpt som jag ska fota och lägga in bild på snart. Nu vid 6 åker jag till Staffanstorp till Sofie där även Emma, Jenny och Karin är.
Pratade med älskling igår, han är världens bästa på att få en glad och säga gulliga saker "sen kom det en kärlekslåt och dom på scenen sa att man skulle hålla om den man älskade, alla stod där och höll om sina flickvänner men jag tänkte bara var är min flickvän? Fatta så mycket jag saknar dig!" somnade med ett leende på läpparna efter jag pratat med han <3
Nu ska jag raka benen, vill inte se ut som en kille ikväll när jag ska ha shorts. Lägger in bild på mina kläder sen, puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0