Love to love you ♥


Åkte till älskling igår, när jag kom dit spelade vi monopol med Tilda och sen gick vi ut i tältet och kollade Tsatsiki - vänner för alltid. Sen gick vi in igen. På kvällen kollade jag och Erik på dom 2 sista avsnitten av LOST och jag fattade 0 eftersom jag bara är på den första boxen haha. Sen gick vi ut och la oss i tältet vid 1. Så mysigt det är att sova i tält!
Vaknade vid 9 idag och åt frukost och tittade på ett LOST-avsnitt. Sen klädde vi på oss och gick ut och plockade undan tältet. Sen gjorde älskling sin omelett till lunch som är riktigt god! Vi gick ut och gick med Mio efter lunch och sen körde vi moppe till hans mormor & morfar och badade i deras pool. Fast värmen var avstängd så det var bara 23 grader och jag blev iputtad av Erik så vi badade kanske bara i 2 minuter? haha. Sen åt vi jordgubbar med lime-socker och la oss på framsidan i solen och somnade. Åkte hem från hans mormor & morfar vid lite i 4 och hem till älskling igen. Jag bytte om till mjukisbyxor eftersom det var lite kallt att köra i shorts. Sen åkte jag hem vid halv 5 tiden. Alltid lika mysigt att vara med älskling!
Och vet ni vad? Vi har en vildkatt som man inte kan klappa för hon är rädd men hon är ändå rätt tam så hon kommer nästan fram till en, förra sommaren fick hon 3 kattungar. 1 bor hos Idas kompis, 1 flyttade upp till mina kusiner i Småland och den sista är här utanför och är riktigt tam och söt. Svartis/Lillan kallar vi den och dens mamma heter Mini. Idag upptäckte mamma att Mini har fått 2 kattungar till, fastän vi gett henne P-piller? Sjukt söta är dom iallafall :)
Nu ska jag äta, hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0