Lotta är sjuk i huvudet! haha

Måste bara berätta vad som ligger i Lottas väska just nu.. Hahaha hon är seriöst inte normal och det är inte jag heller för den delen när jag är med henne.
Vi åkte stadsbuss från Nova Lund in till stan, nr 5. Vi satt längst fram bakom chaffören eftersom det inte fanns plats där bak, vid Lottas fötter ligger ett par badbyxor (bilden nedan) som ni säkert har sett är upphängda på fönstrerna i stadsbussarna. Hennes första kommentar är
Lotta: ooh sånna här har Filip velat ta
Natti: haha men ta dom till han då?
L: vågar jag det?
N: ja klart, vem ska se dig?
L: *tar upp byxorna*
N: vilken storlek är det?
L: L tänk Filips kyckligben i dom
N: hahahahahhaha, du kan ge dom i studentpresent till Filip!
L: gud så äcklig jag är *stoppar ner byxorna i väskan*
L: *tittar på texten på benet där det står vad sommarkortet kostar* åh vad bra jag har alltid velat veta det, nu slipper jag kolla upp det.
N: *gapflabbar*
Ja somsagt alla är inte normala och man kan nog inte vara med Lotta utan att skratta i 1 sekund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0