Kärlek

Jag vet inte hur många av er där ute som har kännt på äkta kärlek men ni som har det vet verkligen hur underbart det är! Man älskar sin pojkvän/flickvän så mycket så man inte vet vart man ska ta vägen och ens största rädsla är att förlora honom/henne. Jag och Erik har snart varit tillsammans i 2 år, jag trodde aldrig att jag skulle ha såhär starka känslor för någon innan jag träffade Erik. Han är verkligen unik och speciell, finns nog ingen som han! Han är världens bästa person och behandlar mig som en prinsessa och tänker alltid på mig först. Nu åker han iväg imorgon och kommer hem på söndag, "visst 4-5 dagar utan din pojkvän?" tänker kanske vissa när dom läser om hur mycket jag kommer sakna honom men det är mer än 4-5 dagar för mig, det är en hel evighet. För älskar man någon så mycket som jag gör så vill man inget hellre än att ha den personen hos sig, det är den som gör ens hjärta helt.
Innan Erik åkte hem idag så tog han sin parfym-flaska och sprutade på mina kuddar och jag sprutade med min parfym på hans munkjacka, den ska han sitta och lukta på i bilen imorgon och jag ska lägga mig och sova och lukta på min kudde nu, haha så söta vi är tycker ni inte? Tror det är menat att det ska vara Erik & jag :)
Nej nu ska jag sova, ville bara skriva av mig lite, inte så intressant för alla kanske men what ever, min blogg jag som skriver! Godnatt, ska försöka skriva innan jag och pappa sätter oss i bilen imorgon och åker till Bromölla, på kvällen åker vi vidare till Växjö och sover där och sen jobbar vi där på torsdag, sen sover vi på hotell nånstans och på fredag ska vi jobba i kristianstad. Älskling skulle igentligen också vara med men han ska till Göteborg och Borlänge ju så han får vara med och jobba nästa vecka istället. Godnatt!
Ni får en bild från alla hjärtans dag när älskling och jag precis åkt skridskor tillsammans :)<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag håller med dig, vet hur det känns!<3

2009-06-24 @ 10:11:13
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0