Diamond-hair

För ca 2 veckor sen var jag i stan och hittade ett hårspray som jag blev intresserad av. Det hette Nivea - Styling spray Diamond. Tyckte namnet lät "kul" så jag köpte det, trodde aldrig att håret skulle bli så glansigt som det stod på flaskan men det var faktiskt sant. Jag rekomenderar hårsprayet starkt eftersom det märks inte att man har det i håret, vissa spray kan göra håret som cement eller tjockt och keltigt medans detta gör det mjukt och glansigt. Varför inte ta dig ner till närmaste affär nu och köpa det och var snygg tills midsommar imorgon? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh det var sånt jag tänkte köpa ju men jag gjorde det aldrig:(

2009-06-18 @ 18:02:01
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0