Sovdags

Im back! Frida åkte hem vid 10 tiden. Vi har tittat på bröllopsduellen och massa gossip girl avsnitt. Sen har vi pratat en massa som vanligt och mitt i allt ihopa var jag tvungen att ta moppen och hämta Ida för hon missat den sista sommarbussen. Ut från sin kompis kommer hon i shorts och t-shirt, utan någon jacka och vi skulle åka moppe hem i 15 minuter. Vi började köra och efter 2 minuter frågade jag henne "fryser du?" hon bara "ja ganska" omtänksam och snäll syster som man är gav jag henne min munkjacka och körde hem i linne haha.
Nu ska jag titta lite på tv och sen sova.
Ska upp halv 10 imorgon och kvart över 10 kommer älskling och hans mamma och hämtar mig. Vi ska till stranden och denna gången ska det bli av!  

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0