Sista dagen på jobbet

Nu är dessa 2 veckorna med sommarjobb tillsammans med Älskling slut. Sista dagen idag och vi var i Värnamo. Igår var vi i Skrea, älskling och jag fick lång lunch av pappa så vi tog varandra i hand och gick ner till  Skrea strand, synd att vi inte hade badkläder för den stranden var så sjukt fin! Såg ut som man var utomlands. På stranden satte vi oss på en hög sand-backe och åt vattenmelon och mös. Sen gick vi tillbaka, och vid 7 tiden åkte vi hem så älskling sov här från igår till idag. Idag fick vi gå upp vid 7 för att åka till Värnamo som tar 2 timmar ungefär. Så typiskt, dessa 2 veckorna vi har jobbat så har det varit strålande sol, blå himmel och 30 grader så vi gnällt på hur varma vi var. Idag när det  var sista dagen, tror ni inte att det börjar regna? Jag och älskling satt uppe i City Gross lunch-rum och åt när vi tittar ut och ser molnen som är helt gråa. När vi ätit klart gick vi ner till pappa som tagit ner hoppborgen och kört in alla pallar med drickor under det lilla taket vi hade. Sen kom stormen! Det blåste och regnade så sjukt mycket, har aldrig sett något värre. När man gick mot blåsten kunde man inte andas. Sen åskade det skit mycket och jag gick runt och var rädd haha. Det blev översvämmning inne på City Gross också och ingen ville gå ut i regnet så jag och Erik passade på att bjuda på dricka så vi fick några sålda. Tillsist efter 2 timmars åsk-oväder kom solen och värmen fram igen och jag och Erik började genast gnälla över hur varma vi blev haha. Idag var sista dagen så jag och älskling kämpade med att få upp den 5meters höga capri-sonnen. Här är 3 bilder som jag tog idag:

Haha älskling kände nog inte sig så lång längre när han stod bredvid en 5 meters hög sak? ;)
Vi gjorde gimmie-five när vi äntligen fick upp den. Det var inte lätt ska jag berätta!

T.o.m hoppborgen som är stor i vanliga fall såg mini-liten ut

Här under stod vi idag. Nu börjar mitt sommarlov! Inga fler tidiga morgonar att gå upp till.
Fast kommer att sakna jobbet lite, älskling sa att han tyckte det var så kul så han vill vara
med nästa år också, hoppas på att det blir något då!

Nej nu ska jag försöka sova i min stek-heta rum! Ska tälta hos älskling imorgon. Men har bestämmt att
inte gå upp allt för sent på morgonen så jag hinner ligga och sola lite i solen med bikini eftersom jag har fått
bonna-bränna med mina korta shorts, haha skit snyggt ;) Godnatt hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0