Panik

Haha stod i duschen när det helt plötsligt knackar på dörren, jag gick upp tog runt en handduk om mig när det börjar ringa på dörrklockan också. 2 sekunder senare börjar min mobil ringa och då förstod jag att det var någon jag kände. Öppnade dörren i bara handduk och där stod älskling och skulle lämna sin väska. Hann bara säga hej sen åkte han iväg på min moppe igen för han ska till tandläkaren. Så han kommer nog hit vilken sekund som helst igen. Sitter och kränger majs just nu och tittar på MTV. Det är Room raiders, hade absolut inte kunnat vara med där! Det är olika varje gång men nu är det en kille som har 3 tjejer. Han har aldrig sett dom på bild eller pratat med dom men han ska titta på alla 3 rummen och sen välja bort 2 rum. Det rum som blir kvar är tjejen som får en dejt med honom. Fyfan vad jag hade åkt ut direkt! Hahaha. Hörs ikväll eller imorgon!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0