fullt upp..

Ja jag har fullt upp med allt annat förutom att sitta vid datorn, därför är det så dålig uppdatering. Men det kommer förbättras efter fredag eftersom då är det sista dagen på mitt sommarjobb. Ni kanske vill veta vad jag har gjort dom här dagarna?
Måndag:
Åkte med pappa och hämtade älskling vid halv 12. Sedan körde vi upp mot småland, 42 mil i bil väntade oss! Stannade i Värnamo för att äta på BK och sen körde vi vidare. Kom upp till mormor & morfar där även min kusin linnea var vid 6 tiden. Vi åt mat och svettades för det var så sjukt varmt! Sen gick jag, Erik och Linnea ner till sjön för att bada. Linnea hoppade i direkt medans jag och älskling stod och fegade på bryggan i 20 minuter. Tillsist slängde Linnea en bottenväxt på mig, som hon vet att jag är rädd för rätt i huvudet! Och i mitt nytvättade hår så det såg ut som bajs :( haha. Tillsist efter mycket velande tog jag och Erik varandra i handen och tog samtidigt ett steg ner på det grunda (som är typ upp till knäna) Efter ett tag precis innan jag tänker sätta mig ner för att doppa mig säger Erik "öe vad är det?!" jag trodde han skojade för det brukar han göra men nej inte denna gången. Fram från bryggan kryper en kräfta! En stor också, jag och Erik och Linnea flög upp och sen vågade vi inte gå i igen. Så äckligt kräftorna brukar aldrig gå dit där vi badar, dom är alltid på det djupa vattnet? Senare på kvällen gick jag och Erik ner till sjön igen och satt på en sten och bara tittade. Jag doppade foten för att känna hur varmt det var och tog sen upp den igen. Tur var det för 2 sekunder senare kommer det en mindre kräfta uppkrypande på stenen i vattnet och tar klorna över ytan precis som han tog efter mina tår? Jag vet inte fall jag kommer våga bada igen haha.

Tisdag:
Jag, pappa och älskling sa hejdå till mormor och morfar vid 8 på morgonen och sen åkte vi till Mantorp och jobbade där. Körde hem igen vid 6 tiden och stannade igen vid Värnamo men åt denna gången på MC, haha sånna tjockisar vi har varit. Var hemma vid halv 12 och deckade i sängen direkt!

Onsdag (idag):
Klockan ringde 7, var helt död efter bilresan igår! Jaja inget att gnälla över, gick upp och sminkade och klädde på mig sen gick jag ner och åt frukost. 20 över 8 körde jag och pappa till Kristianstad och började jobba där. Vid 2 tiden kom älskling som varit hos läkaren på morgonen. Då tog han över istället för pappa. Det var sjukt hur bra det gick för oss idag, trots värmen som gjorde att man dog av svett så sålde vi dricka/popcorn/saft-is för 3042 :- Det mesta vi sålt för är 1500:- så det var riktigt bra idag! Körde hem igen vid 6 tiden. Nu har jag precis duschat och rakat benen och ligger i sängen och måste igentligen sova. Detta blir ett riktigt långt inlägg förlåt :( Imorgon ringer klockan kvart i 7, då måste jag gå upp för Erik kommer hit vid halv 8 sen ska vi köra med pappa till Falkenberg och jobba där. Älskling sover hos mig sen imorgon kväll och på Fredag åker vi upp till Värnamo för att jobba där. Så vi hörs nångång på fredag eller lördag! Puss på er och förlåt för min dåliga uppdatering och mitt långa inlägg.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0