090719.

Hejhej bloggen!

Allt bra med er? Själv mår jag bra, lite trött bara. Vaknade halv 10 och gick ner och åt bullar som familjen köpt. Sen har jag tittat TV med ida och våra 2 fåglar haha. Håller på att packa, är snart klar. Har sjukt många t-shirts och linnen med mig och jag har beställt fint väder eftersom jag bara packat ner 2 par jeans och 100 par shorts haha, hoppas det inte regnar hela veckan utan även är lite varmt så jag kan använda mina 3 bikinis jag packat ner. Haha jag har alltid så överdrivet mycket kläder och skor med mig när jag ska någonstans men man vet aldrig hur vädret blir eller fall man ska ut på nån utflykt. Därför är det bra att vara förberedd
Om en stund ska vi åka till IKEA för att reklamera min säng som är sönder, håller tummarna för att jag får en ny för klarar inte av min säng så mycket den knakar och håller på. Sen tror jag att vi skulle spela minigolf så det blir kul! Hörs senare.

Ni får en bild på våra söta kattungar + Mini (mamman) Haha Ida skulle säga hur blåa ögon den svarta kattungen hade "Den hade sjukt blåa ögon! T.o.m blåare än Natti!" Jag är ett bra "jämförelseobjekt" haha. Nu ska jag fortsätta dansa runt i mitt rum för "I know you want me" börjar på radion. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0