080709. Grattis pappa <3

Hejsan allihopa!
Sitter i soffan och tittar på Tyra Banks show just nu och ska berätta för er hur min dag sett ut såhär långt:
Vaknade vid lite i 7 av att klockan ringde, då gick jag och älskling upp och gjorde frukost på sängen till pappa och sjöng för honom eftersom han fyller 43 år idag. Sen vid kvart över 7 sa vi att vi skulle gå upp och somna om igen men det gick inte. Istället tog vi upp min dator och tittade på olika bloggar och youtube klipp på folk som härmar paow & dessie hahaha. Sen gjorde jag frukost på sängen till Erik, lite gullig flickvän är jag när jag kommer upp med en ostmacka med ett hjärta av apelsinmarmelad på hihi. Sen gick vi upp och duschade, gjorde oss iordning och packade ihop våra saker. Vid halv 11 åkte vi med Eriks mormor in till Malmö för hon skulle jobba där och vi skulle till stan. Vi hjälpte henne att bära in lite saker sen gick vi mot stan. Gick i lite affärer på gå-gatan och sen gick vi till Thomas Sabo-affären. Fick ett armband och en berlock med ett rosa peace-märke av Erik, tack älskling du är världens bästa! Sen gick vi Butterix och skrattade åt allting som fanns där inne haha. Efter det gick vi och satte oss på Mando och jag bjöd på mat, sjukt gott. Sen gick vi in i någon engelsk affär där Erik köpte något jordnötssmör godis/kakor, det godaste jag smakat! Så vi satt och satte oss vid kanalen i solen och mös och åt dom. Sen gick vi vidare på gå-gatan. Köpte solglasögon till erik och han köpte tröja sen handlade vi inte mycket mer. Vid halv 3 gick vi tillbaka till Eriks mormor och sen blev vi hemkörda.
Nu sitter jag i soffan och lider för jag har så ont i ryggen. Imorgon ska jag följa med Eriks familj till Filip där även lilla Sofie är, ska bli kul för det var ett tag sen jag träffade henne. Nu ska jag titta på TV hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh jag vill också ha ett sånt armband:D haha<3

2009-07-08 @ 16:44:31
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0