Nyduschad!

Hejsan alla glada! (och alla andra oxå förstås)
 
har precis kommit ur duschen, nu sitter jag och väntar på att mina ben ska torka så det blir lite lättare att dra på sig sina leggins! Kunde inte träffa Erik idag heller :( synd men det är ju för hans bästa. Vi ses nog imorgon kväll och fall han kommer hit ska jag fixa lite saker först ;) hihi vad får ni se sen, för det ska ju bli en "överaskning". Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, tror jag ska gå ner och fråga Ida om hon kan följa med till Center Syd en snabbis, måste köpa ansiktsmask och sånt för tänkte ha en mys-dag med bara film idag. Är förövrigt riktigt glad över mitt rum änsålänge, även om inte ens hälften är klart så är sängen på en mycket mysigare plats och jag har sovit ovanligt gott inatt. Vet inte vad jag ska skriva nu, har mycket att berätta men ändå ingenting.. Jaja får väl skriva några rader ikväll eller senare istället :)
Kram

För er som inte visste det så har faktiskt jag och Erik 17 månader tillsammans
idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0