Möblerar om..

Hejsan
jag vet att är typ världens segaste på att skriva på min blogg, alltid när jag ska lägga mig så säger jag att jag ska skriva när jag har borstat tänderna och tagit bort sminket, men det blir aldrig av för jag kommer alltid i säng sent och orkar inte vara uppe längre. Just nu sitter jag på ett berg av kläder i min soffa, pappa och jag håller på att möblera om mitt rum. vi tog en paus för vi har redan flyttat min soffa och sängen, såg att ena benet på sänget är knäckt unda vad som har hänt :S hahaha. Kollar också på Harry Potter 1, här e helt mörkt i mitt rum för jag är helt nere och ledsen. Hela min helg är helt förstörd tack vare en jävla sjukdom! Natten från torsdag-fredag fick Linus maginfluensa och när någon i min familj har det så får inte jag träffa Erik för ifall han får det blir han jättesjuk. Igår kväll skulle jag egentligen vara hos Erik bara under kvällen och kolla på Let's dance och ha mys. Idag skulle jag sova över hos Erik, han skulle laga god mat som bara han kan för vi skulle varit hemma själva hos honom. Men nej så blev det inte.. Tyck vad ni vill men jag gråter faktiskt nu för jag vill verkligen vara hemma hos min älskling! Fy vad jag saknar att vara nära han även fast vi träffades igår på morgonen. Har vi tur så kanske vi kan träffas imorgon men vi får se :(

Så ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska kanske till Sofie men får se för pappa ska bort och mamma kan kanske inte köra mig. Såfall får jag sitta hemma med mamma, vi ska kolla körslaget och ev. Harry Potter 2. Vill se den men vågar inte själv haha, skulle se den med Erik en kväll men då sov vi istället. Nä nu ska jag börja kolla på Ikeas hemsida och ta bort dom 2 stora bergen av kläder jag har i min soffa och i min säng. Skriver kanske ikväll annars imorgon. Ha det bra!
PUSS


Gammal bild men där e jag som lyckligast, för Erik e hos mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0