Hate me or love me

Jag är riktigt sur på sånna människor som inte tål att jag har självförtroende och faktiskt kan säga till mig själv att jag är söt, istället blir dom avundsjuka och börjar hålla på! Liksom vadå kan ni inte själva fixa självförtroende? Jag vet att många säger "gud vad ful/tjock jag är" men det gör ni bara för uppmärksamheten! Men för er som inte har fattat det så kan jag bara säga att mitt självförtroende går inte att sänka genom att säga "shit så ful du är" bara för att man är avundsjuk, för jag tar inte skit från någon. Jag är stolt över mig själv och jag är som jag är gillar ni inte mig så stick? Vafan det är mitt liv eller hur? Tvingar inte er att kolla på mig eller på mina bilder.
Jag ska inte gnälla här men är bara trött på människor som är avundsjuka och när man säger imot så är man helt plötsligt en bitch och jätte kaxig? Liksom vadå det kallas försvar, folk verkar tro att jag bara ska sitta och ta imot all skiten som ni skriver. Äh vafan sånna idioter gillas inte här det är det jag försöker få fram, har ni något emot mig så kan ni hålla det för er själva eller säga det till mig i verkligheten men fan inget sånt över datan och sen inte våga säga ett skit i verkligheten. Sånna töntar gillas inte heller.
Men nu orkar jag inte sitta och ta min energi på idioter.


Ikväll har jag bara varit hemma och varit "nyttig" var socker sugen så hämtade is-vatten, päron, apelsin och phsyalis. mMm gott och sen kollade jag på top model 11. Blev ingen älskling för han var trött.
Nu ska jag sova ska upp 20 i 7 imorgon igen. Men jobbar bara 8-12.30 :) Sen ska jag hem med mamma och städa mitt rum och min gaderob till fredag då älskling ska komma <3
Sovgott <3

Innan jag somnar så får ni mys-bilderna från igår då älskling och jag åt
choklad-fondue :)<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig nattih. skit i vad dem säger. finns här för dig<3<3<3<3 älskar dig.

2009-01-14 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0