APU imorgon

Nu ska jag sova så blir bara snabbt inlägg. Imorgon börjar APU;n i 5 veckor, ska först vara på skolan kl 10 imorgon och sen vid typ 11 tiden ska jag åka med min handledare Linda ut till förskolan. får se vilken tid jag slutar eftersom vi inte har bestämmt tider än. OCH ifall ingen mer blir sjuk i familjen så får jag träffa Erik imorgon kväll! YES :D <3<3 gud vad jag saknar honom, ska dränka han i pussar hela kvällen och inte låta honom vara ifred haha. Idag har jag inte gjort så mycket, efter att jag hade duschat så loggade älskling in på msn och har varit inne ända tills nu. Vi har webbat hela dagen :) haha. nu ska jag kolla lite tv eller läsa i min tidning och vänta för älskling skulle skicka godnatt-sms ifall han orkade. Gör han inte det så får väl jag göra de ;)

Nu hinner jag inte skriva mer, ska upp 20 över 7 imorgon för att hinna med bussen 20 i 9, jobbigt att jag måste åka så tidigt men är tvungen för att hinna vara på skolan klockan 10. Menmen skriver imorgon om hur APU;n har varit och så!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0