Älskling sov hos mig <3

Hej:)
Blev inget inlägg igår för jag hann inte. Åkte till APU;n kl 20 i 8 med mamma och hem igen vid halv 3. Ringde älskling och sa att jag var hemma och efter det gick jag ner och gjorde nuddlar och kollade top model. 10 i 5 kom äntligen älskling! <3 Vi gick upp på mitt rum (som faktiskt jag hade städat (a) haha) kollade på datan, pratade & myste sen var det mat. Men jag kan inte äta längre, har slutat äta godis på vardagar och nu har jag ingen aptit i mat så satt bara och åt tomater och den goda osten i salladen (a) Sen gick älskling och jag upp igen, sen var det Let´s Dance. Efter det gjorde vi inte så mycket, eftersom vi var slöa så gick vi och la oss i min säng, tände ljus och satte på "den galna professorn" Men stängde av efter en stund för vi orkade inte kolla på den. Vaknade vid 9 idag, gick ner och åt frukost vid 10 och sen gick vi upp och kollade på zac & cody haha. Halv 12 åkte älskling hem för han skulle vika reklam :(
Så då åkte jag med mamma & pappa och kollade på TV-bänk på alla möjliga affärer vid Center Syd. Jag har blivit riktigt hes oxå, började igår och imorse hade jag väldigt kul åt det för jag kan inte skrika haha. Menmen får väl hoppas det blir bättre snart. Ikväll ska familjen Lundin komma men Emma ska inte följa med så jag vet inte vad jag ska göra :/ Jaja får väl se vad jag hittar på, ring gärna! Nu ska jag hjälpa till att städa lite.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0