12/1

Halloj!
APU:n började idag, faktiskt riktigt kul och barnen var jätte söta! Haha frågar man en av dom fall han är en sötunge svarar han "nä jag är en snor-unge!" Fick gå därifrån kvart över 3 för att ta bussen halv 4. När jag kom hem kollade jag top model och sen lagade mamma och jag kyckling-sallad :) Åt och vid 6 tiden körde mamma och pappa ut mig till älskling! YES fick äntligen träffa honom :D Vi spelade Yatzi igen skulle låta han få revansh men jag vann igen med yatzi ;) haha. Imorgon börjar jag kl 9 som mamma så åker bil ut med henne och slutar halv 4 då oxå mamma slutar så åker bil hem med henne igen. Vid 4 tiden ska älskling komma till mig och äta där och vara här hela kvällen<3

Nu ska jag sova för har riktigt ont i huvudet och är trött efter alla barn-skrik haha.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0