090130

Hej söta läsare!

Idag har det varit en lång och skrikig dag på APU;n, jobbade mellan 9.00-16.30. Fick trösta flera barn och alla som jag tröstade bar jag på samma axel så känns som om min nya tröja var ganska ner snorad efteråt. Haha okej man ska inte klaga Aina har sagt till oss att man inte ska ha kläder som man är rädd om men jag är fan rädd om alla mina kläder? Iallafall halv 4 gick Lotta hem så då var det bara jag och vikarien Lina kvar. Blev kompis med henne :) haha vi satt och pratade om hur dum i huvudet vår sur-kärring till lärare var. 20 över 4 gick alla barnen som var kvar på förskolan in på avdeliningen där mamma jobbar och sen åkte mamma och jag hem. Pappa ringde och frågade vad vi skulle äta men vi orkade inte laga mat så mamma & jag körde först till MAX och köpte mat till mig och sen till burger king och köpte till dom andra. Sen hem och då hade älskling ringt så jag ringde upp han och han berättade att han följer med till malmö imorgon så jag blev glad.

Nu ikväll har jag bara kollat på let's dance och lite på hjälp! med familjen så nu ligger jag i min mysiga säng och väntar på att man ska få veta vem som blir utröstad ikväll. Själv tycker jag att Kitty ska ut för hon är för mycket. Nu har jag inte mycket mer att berätta, skriver imorgon eller senare fall jag inte somnar!

p u s s     s å     l ä n g e   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0