jag dör av trötthet!

Fråga inte om ifall jag har varit trött idag! Jag satte min väckarklocka på 5 men vaknade klockan 4 och hade problem att somna om. Tror att jag somnade om mellan halv 5-5. Sen när klockan ringde 5 så snoozade jag 2 gånger innan jag orkade gå upp, slänga på ett lager masscara och ta på mig. Gjorde mig iordning på 5 minuter idag det är nog rekord!
Pappa var snäll och gick upp klockan halv 6 för att äta frukost tillsammans med mig och sen följde han med ut till garaget och hämtade min cykel för det var mörkt ute. Bussen gick 5 över 6 och den var t.o.m förtidigt i lomma så jag kom fram till förskolan halv 7 och var i tid.
Alla 2åringar var jätte söta idag, när jag satt på golvet kom dom och kramade mig haha.
Gick från förskolan 10 över 2 och tog bussen halv 3, när den körde mot bjärred centrum satt jag och hoppades på att älskling skulle vara där och tror ni inte han kommer på bussen? Mysigt att få prata och pussa han för vi kommer nog inte träffas förrän på lördag då det är alla hjärtans dag, han har så mycket i skolan nu. När jag kom hem gick jag upp där uppe med Linus för han skulle spela TV-spel så jag satt bredvid och fixade presenten till älskling, blev stolt över den kanske ska behålla den själv? (a) haha.
Ska göra lite till APU-uppgifter nu. Sen ska jag träna, duscha och gå och lägga mig kommer somna snabbt!
Skriver nog innan jag somnar

Godnatt (fall vi inte hörs sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0