behov av städning

Jag lovar det första jag ska göra imorgon när jag kommer hem från skolan är att städa, dammsuga och damma! Känner att det är vad mitt rum behöver just nu. Och eftersom att sofie ska hit efter skolan på fredag och älskling ska sova här på kvällen på fredag så måste jag göra det så dom inte dör av dammförgiftning haha.
Idag efter skolan var jag tvungen att ta bussen direkt hem så det blev tyvärr ingen fika, men på centralen sitter en arg och kall liten erik som har väntat i 50 minuter haha nawe. Mysigt att han följde med hem idag, känns som om det var längesen jag var med honom fastän vi var på hockey tillsammans förra söndagen och jag sov hos honom på lördagen.
Har inte mycket mer att skriva och eftersom jag somnar snart så ska jag stänga datan nu och sätta på tvn istället och sova.

sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0