äntligen

Äntligen har jag kommit i säng efter att ha sprungit upp och ner från trappan 5 gånger. Lyckades glömma något där nere hela tiden. Ska nog sätta på en simpson-film snart, känner att jag måste skratta av mig lite. Jag har inte mycket att skriva. Eller jo egentligen har jag en massa saker att berätta men då blir det ett jätteinlägg.
På fredag ska jag på dubbel dejt? Eller kan man kalla det så? Det är iallafall Sofie som ska med mig hem efter skolan, sen ska vi äta något och efter det går vi hem till Filip där Erik också är. Vet inte hur långt det är mellan Filip och Sofie så man kan kalla det en "dejt" men jag gör det iallafall haha :) När vi har varit hos Filip så följer jag Sofie till bussen och sen ska Erik och jag hem till mig och han sover här, myspys. Även om jag är sprallig och glad så känner jag mig lite deppig i kroppen, vet inte varför men är inte så glad som jag brukar vara. Inte konstigt när ögonlocken hänger på mig. Nu får jag sätta på filmen innan jag skriver för mycket ointressant.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha deeejt och deejt;)<3<3<3

2009-02-24 @ 16:51:24
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0