090202

Finns det något värre än mens-smärtor?

Nej jag tror inte det. Vaknade halv 10 idag av att jag hade världens smärtor i magen! Äter panodil zapp men det hjälper ju inte, får ligga i 90 grader med benen för att det inte ska göra ont. Killar har verkligen tur som slipper sånt här så lid med mig lite. Idag är jag ju somsagt hemma för att jag inte skulle ta med maginfluensan till förskolan så jag ska nog fixa i mitt rum, städa gaderoben, lådan i mitt sängbord och fixa i skåpen på min toalett. Allt är i en enda röra! När pappa kommer hem ska jag fråga fall vi inte kan åka till Mattias idag och kolla tapeter eller till IKEA och kolla på lite saker till mitt rum. Nu ska jag nog ta på mig ett par mjukisbyxor och sen gå ut och gå en låång runda och vara lite duktig.

Hej så länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0