Söndag

Idag vaknade jag och Erik vid halv 10, åt frukost och tog det riktigt lungt. Vid halv 12 tiden kom Ida och hennes kompis förbi ridande med sina 2 hästar så jag och Erik gick med en bit och jag satt även på den stora häst ryggen ett tag. Haha som vi skrattade när jag skulle upp på hästen, den var så hög så jag hade problem med att få upp benet. Resten av dagen har vi bara slappat och jag somnade även till när vi spelade tv-spel. Vid lite i 5 kom Eriks släkt för vi skulle fira hans pappa som fyller år imorgon. Så vi åt god mat och efterrätt och vid 10 i 9 kom pappa och hämtade mig. Har varit en till super mysig helg med Erik, som vanligt <3
Ikväll har jag skrivit lite på min redovisning om APUN som jag har imorgon, nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon är Erik och hans mamma så snälla så dom hämtar mig och kör till skolan, så jag slipper sitta på en buss kvart över 7. Vi hörs imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0