Sista dagen..

Sista dagen jag är hemma idag, imorgon samlar jag krafter och går till min APU. Det är sista dagen jag har där imorgon, sen ska jag tillbaka till skolan. Känns lite jobbigt att jag varit sjuk i nästan en vecka med tanke på hur bra jag trivs tillsammans med barnen och personalen. Får krama om dom allihopa imorgon och ge dom lite presenter och önska dom god jul & gott nytt år.
Har varit hemma idag också som ni kanske förstår, har ingen feber men hade ingen ork i kroppen imorse när jag vaknade. Så jag tittade på The voice imorse och sen sov jag i 3 timmar och vaknade vid 12, gjorde potatisbullar till lunch. Hade en sällskaps sjuk kattunge utanför köksfönstret när jag stod vid spisen, han skrek och ville att jag skulle vara ute i trädgården och lekte, medans jag ville vara inne under en filt vid tvn. Hade det inte varit för min och pappas jäkla allergi hade jag legat och myst med min lilla kise i soffan <3
Nu ska jag skriva lite APU-uppgifter på datorn så jag slipper sitta med dom i helgen. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0