Pepparkaks borg

Anledningen till varför jag inte skrev mer igår var för att efter jag slutat skolan vid 20 över 4 åkte jag, Sofie & Björn och åt på BK och sen tog jag bussen mot älskling vid halv 6 och var där kvart över 6. Tittade lite på tv, var ute och gick med Mio och åt mat. Sen började jag, Erik och Tilda bygga pepparkaks borgen, blev inget hus iår haha. Den var klar från ugnen vid 9 och jag skulle ta bussen hem halv 10 men då hade inte jag hunnit vara med och fixa den så jag sov där igår kväll, mysigt :)

Idag fick jag dock vakna 6 fastän jag hade sovmorgon men det var helt okej, var pigg ändå. Blev hemkörd vid halv 8 när Erik blev körd till skolan. Sminkade mig och sen åkte jag med pappa och Linus till Lund vid 20 över 8 för Linus skulle ta bort sitt gips. Mötte Emma lite vid 9 och åkte till skolan. Slutade skolan igen vid halv 2 och då åkte jag buss hem tillsammans med Erik halv 3. Nu sitter jag här och väntar på att någon ska komma hem, här är helt tyst. Ikväll händer inte så mycket, ska bara vara hemma och se Idol finalen. Imorgon ska jag sova hos Erik och på dagen ska vi till Malmö för att se när Tilda har cheerleading uppvisning, jag tycker det ska bli skitcoolt att se i verkligheten eftersom jag älskar Bring it on-filmerna haha.
Men nu ska jag se mammas pojkar, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: tilda

Oh yea!

2009-12-11 @ 17:16:15
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0